Питання та відповіді

Як зробити замовлення?

Продукти з доставкою можна замовити на нашому сайті - fozzyshop.ua

Все дуже просто: зберіть кошик необхідних продуктів, введіть адресу, за якою ви хочете отримати замовлення, виберіть бажаний час доставки та вкажіть спосіб оплати.

Чи доставляєте ви замовлення за моєю адресою?

Доставка кур'єром доступна по містах і передмістях: Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Рівне, Кременчук. 

Зі списком передмість, де здійснюється доставка кур'єром ви можете ознайомитися тут Оплата та доставка.  

Коли можна оформити замовлення?

Замовлення приймаються через вебсайт fozzyshop.ua цілодобово, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. 

Служба доставки працює з 10:00 до 22:00 7 днів на тиждень. 

Про вихідні дні повідомляємо заздалегідь.

Як можна оплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна банківською картою онлайн або готівкою кур'єру при отриманні замовлення. У разі онлайн оплати списання відбудеться, коли товари просканують на касі та буде сформовано фіскальний чек.

При виборі способу доставки FozzyDrive або до відділень Нової Пошти / JustIn - оплата замовлення можлива тільки банківською картою на сайті/

Чи можна оплатити замовлення карткою з-за кордону?

Ви можете оплатити замовлення будь-якою картою Visa і MasterCard.

Просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження по переказу коштів в іншу країну з боку Вашого банку.

Чому на моєму рахунку заблокована сума більше, ніж сума вказана при оформленні?

Після оформлення замовлення банк заблокував на Вашій карті суму рівну сумі розміщеного замовлення + 10%.

10% додаткового блокування необхідні через те, що вагові товари не можуть бути зібрані з точністю до грама, а також на випадок відсутності будь-якого товару і пропозиції заміни. 

Коли повернуться кошти після скасування замовлення сплаченого карткою на сайті?

Після скасування замовлення, заблокована раніше сума розблокується автоматично протягом 1-5 робочих днів.

Банки, як правило, не сповіщають про розблокування коштів.

Рекомендуємо вам перевірити рух коштів по рахунку в інтернет-банкінгу і звернутися до менеджера Вашого банку/

Після оплати карткою не розблоковувати різниця. Що робити?

Банки, як правило, не сповіщають про розблокування коштів.

Рекомендуємо вам перевірити рух коштів по рахунку в інтернет-банкінгу і звернутися до менеджера вашого банку.

Після отримання замовлення, різниця між заблокованою сумою і сумою згідно з фіскальним (касовим) чеком розблокується автоматично протягом 1-5 робочих днів. 

Чи можу я замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, зараз доставка можлива тільки по території України.

Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна сума замовлення 1 грн.

Я можу зробити замовлення наперед?

Ви можете вибрати доступний інтервал доставки не далі, ніж 5 днів з моменту оформлення замовлення.

Як працює доставка товарів?

Ми доставляємо продукти з полиць гіпермаркетів FOZZY Cash & Carry.

Вартість продуктів в інтернет-магазині така ж, як і на полицях гіпермаркету.

Комплктація починається прямо перед доставкою.

Комплектувальники замовлення виберуть на поличках все найкращий товар, а кур'єри доставлять все в цілості, в термо-сумках з акумуляторами холоду.

Замовляти можна не тільки продукти харчування, але і електроніку, авто товари, побутову хімію.

Як дізнатися про наявність продуктів?

Інформація про наявність товару на сайті актуальна на момент оформлення замовлення.

Ми беремо товари прямо з полиць гіпермаркету, а не зі складу.

Є ймовірність того, що прямо перед складанням вашого замовлення потрібний товар закінчиться.

Якщо потрібних продуктів не виявиться вам буде запропоновано декілька продуктів, схожих за властивостями та ціною.

Чи може помінятися ціна на товар після оформлення замовлення?

Ні, не може.

Ви завжди отримуєте продукти за тією ж ціною, яка була на момент оформлення вашого замовлення. 

Ціна на товар у фіскальному чеку буде така ж, як на момент оформлення замовлення. 

Чи доставить кур'єр моє замовлення до дверей моєї домівки?

Так, кур'єр виконає доставку замовлення до дверей і на будь-який поверх, якщо в будинку працює ліфт.

У будинках без ліфта кур'єр доставить замовлення до дверей п'ятого поверху включно.

Мені доставлять мішок цукру або крупи?

Доставка товару вагою понад 50 кг на одну одиницю товару (мішок цукру, борошна, і т.д.) здійснюється без підйому на поверх.

Чи можливо забрати замовлення самостійно?

Послуга самовивозу Fozzy Drive доступна в гіпермаркетах:

Київ і Київська область:

- вул. Академіка Заболотного, 37;

- пр-кт. С. Бандери, 23;

- с. Проліски, вул. Броварська, 2а;

Одеса: вул. Середня 83а;

Дніпро: вул. Маршала Малиновського 2;

Харків: вул. Героїв Праці 9;

Кременчук: вул. Київська, 66 г;

Рівне: вул. Курчатова, 9.

Що відбувається з моїм замовленням?

1. Після того як ви оформили замовлення, комплектувальник (він вже знаходиться в магазині та чекає на ваше замовлення) приступає до пошуку необхідних продуктів.

2. Комплектація замовлення здійснюється наконуне відправки замовлення; Безпосередньо перед відправкою замовлення відбираються продукти, що вимагають особливих норм зберігання, так само фрукти та овочі.

3. Замовлення збирається з полиць гіпермаркету. У разі, коли обраний Вами товар відсутній на полиці, оператор служби підтримки зв'яжеться для узгодження заміни товару. Дзвінок може надійти починаючи з 8:00 і до 20:00. 

Як дізнатися, що зараз з моїм замовленням?

На будь-якому етапі оформлення, комплектування та доставки замовлення - інформацію про статус замовлення можна відстежити в особистому кабінеті, клікнувши на «деталі замовлення».

Як пернести або скасувати замовлення?

Перенести або скасувати доставку замовлення чи внести зміни до замовлення можна, звернувшись до Служби Підтримки по телефону: 0 800 300 168

Ви доставляєте замовлення по Україні?

Доставка виконується по містах України до відділень «Нова Пошта» та «JustIn». Вибрати найближче до Вас відділення можливо при оформленні замовлення.

Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення? («Нова Пошта» та «JustIn»)

За Ваше замовлення в дорозі несе відповідальність перевізник.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність пакування, наявність пошкоджень та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.

У випадку пошкодження товару необхідно скласти акт (претензію) при отриманні товару, відразу в відділенні перевізника. Вам буде компенсовано сума замовлення та оплата доставки.

Якщо така ситуація сталася, повідомте нам телефоном: 0800-300-168.

Як повернути товар?

Повернення здійснюється при наявності товару та чека.

Відмовитися від товару можливо відразу при отриманні, Ви можете віддати товар кур'єру.

Якщо ви вирішите зробити повернення після того, як кур'єр поїхав, зв'яжіться з нами за телефоном 0 800 300 168 та служба підтримки допоможе оформити вам повернення і найближчим часом до Вас приїде кур'єр для здійснення повернення.

Ви можете повернути товар в гіпермаркеті Fozzy, звернувшись до інформаційного центру гіпермаркету:

- адреса гіпермаркету, де можна здійснити повернення вказано у фіскальному (касовому) чеку;

Для того щоб повернути товар в гіпермаркеті з собою необхідно мати:

- фіскальний (касовий) чек, який підтверджує оплату товару;"

- документ, що підтверджує особу.

Куди телефонувати, якщо залишилися питання?

Оператори Служби Підтримки з радістю допоможуть знайти відповідь на будь-яке Ваше питання 0 800 300 168.