Питання та відповіді

Як зробити замовлення?

Продукти з доставкою можна замовити на нашому сайті - fozzyshop.ua. 

Все дуже просто: зберіть кошик необхідних продуктів, введіть адресу, за якою ви хочете отримати замовлення, виберіть бажаний час доставки та вкажіть спосіб оплати.

Чи доставляєте ви замовлення за моєю адресою?

Доставка кур'єром доступна по містах і передмістях: Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Рівне, Кременчук. 

Доставляємо кур'єрами у зонах доставки за посиланням.

Коли можна оформити замовлення?

Замовлення приймаються через вебсайт fozzyshop.ua цілодобово, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. 

Вільні вікна доставки можна переглянути у кошику під час оформлення замовлення.

Як можна оплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна банківською картою онлайн або готівкою кур'єру при отриманні замовлення. У разі онлайн оплати списання відбудеться, коли товари просканують на касі та буде сформовано фіскальний чек.

При виборі способу доставки FozzyDrive або до відділеня Нової Пошти - оплата замовлення можлива тільки банківською картою на сайті.

Чи можу я замовити товар з доставкою в іншу країну?

Доставка можлива тільки по території України.

Чи можна оплатити замовлення карткою з-за кордону?

Ні, ми не приймаємо оплату з карт іноземних банків.

Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна сума замовлення 1 грн.

Я можу зробити замовлення наперед?

Ви можете вибрати доступний інтервал доставки не далі, ніж 3 дні з моменту оформлення замовлення.

Як працює доставка товарів?

Ми доставляємо продукти з полиць гіпермаркетів FOZZY Cash & Carry.

Вартість продуктів в інтернет-магазині така ж, як і на полицях гіпермаркету.

Комплктація починається прямо перед доставкою.

Комплектувальники замовлення виберуть на поличках все найкращий товар, а кур'єри доставлять все в цілості, в термо-сумках з акумуляторами холоду.

Замовляти можна не тільки продукти харчування, але і електроніку, авто товари, побутову хімію.

Як дізнатися про наявність продуктів?

Інформація про наявність товару на сайті актуальна на момент оформлення замовлення.

Ми беремо товари прямо з полиць гіпермаркету, а не зі складу.

Є ймовірність того, що прямо перед складанням вашого замовлення потрібний товар закінчиться.

Якщо потрібних продуктів не виявиться вам буде запропоновано декілька продуктів, схожих за властивостями та ціною.

Чи може помінятися ціна на товар після оформлення замовлення?

Ні, не може.

Ви завжди отримуєте продукти за тією ж ціною, яка була на момент оформлення вашого замовлення. 

Ціна на товар у фіскальному чеку буде така ж, як на момент оформлення замовлення. 

Чи доставить кур'єр моє замовлення до дверей моєї домівки?

Так, кур'єр виконає доставку замовлення до дверей і на будь-який поверх, якщо в будинку працює ліфт.

У будинках без ліфта кур'єр доставить замовлення до дверей п'ятого поверху включно.

Мені доставлять мішок цукру або крупи?

Доставка товару вагою понад 50 кг на одну одиницю товару (мішок цукру, борошна, і т.д.) здійснюється без підйому на поверх.

Чи можливо забрати замовлення самостійно?

Послуга самовивозу Fozzy Drive доступна в гіпермаркетах:

Київ і Київська область:

- вул. Академіка Заболотного, 37;

- пр-кт. С. Бандери, 23;

- с. Проліски, вул. Броварська, 2а;

- м. Вишневе, вул. Промислова, 5. 

Одеса: вул. Середня 83а;

Дніпро: вул. Маршала Малиновського 2;

Харків: вул. Героїв Праці 9;

Кременчук: вул. Київська, 66 г;

Рівне: вул. Курчатова, 9.

Що відбувається з моїм замовленням?

1. Після того як ви оформили замовлення, комплектувальник (він вже знаходиться в магазині та чекає на ваше замовлення) приступає до пошуку необхідних продуктів.

2. Комплектація замовлення здійснюється наконуне відправки замовлення; Безпосередньо перед відправкою замовлення відбираються продукти, що вимагають особливих норм зберігання, так само фрукти та овочі.

3. Замовлення збирається з полиць гіпермаркету. У разі, коли обраний Вами товар відсутній на полиці, оператор служби підтримки зв'яжеться для узгодження заміни товару. Дзвінок може надійти починаючи з 8:00 і до 20:00. 

Як дізнатися, що зараз з моїм замовленням?

На будь-якому етапі оформлення, комплектування та доставки замовлення - інформацію про статус замовлення можна відстежити в особистому кабінеті, клікнувши на «деталі замовлення».

Як пернести або скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна самостійно в Особистому кабінеті, в розділі «‎Історія і деталі моїх замовлень». 

Перенести  доставку замовлення чи внести зміни до замовлення можна, звернувшись до Служби Підтримки зателефонувавши: 0 800 300 168

Зв'язатися зі Службою Підтримки можна поштою: [email protected] або в соціальних мережах.

Ви доставляєте замовлення по Україні?

Доставка виконується по містах України до відділень «Нова Пошта». Вибрати найближче до Вас відділення можливо при оформленні замовлення.

Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення? («Нова Пошта»)

За Ваше замовлення в дорозі несе відповідальність перевізник.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність пакування, наявність пошкоджень та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.

У випадку пошкодження товару необхідно скласти акт та претензію при отриманні товару, відразу в відділенні перевізника. Вам буде компенсовано сума замовлення та оплата доставки.

Якщо така ситуація сталася, повідомте нам телефоном: 0800-300-168.

Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Як повернути товар?

Повернення здійснюється при наявності товару та чека.

Відмовитися від товару можливо відразу при отриманні, Ви можете віддати товар кур'єру.

Якщо ви вирішите зробити повернення після того, як кур'єр поїхав, зв'яжіться з нами за телефоном 0 800 300 168 та служба підтримки допоможе оформити вам повернення і найближчим часом до Вас приїде кур'єр для здійснення повернення.

Ви можете повернути товар в гіпермаркеті Fozzy, звернувшись до інформаційного центру гіпермаркету:

- адреса гіпермаркету, де можна здійснити повернення вказано у фіскальному (касовому) чеку;

Для того щоб повернути товар в гіпермаркеті з собою необхідно мати:

- фіскальний (касовий) чек, який підтверджує оплату товару;"

- документ, що підтверджує особу.

Куди телефонувати, якщо залишилися питання?

Оператори Служби Підтримки з радістю допоможуть знайти відповідь на будь-яке Ваше питання 0 800 300 168.

Ми використовуємо файли сookie, щоб ви отримували персоналізований контент.