Звернення до міжнародних компаній, які продовжують працювати на території держави-агресора Російської Федерації

Міжнародним компаніям, які продовжують працювати на території держави-агресора Російської Федерації:

Прокиньтеся! Схаменіться! Перечитайте уважно цінності вашої компанії і знайдіть, де там написано про боягузтво, безхребетність і жадібність. Прямо зараз в Україні гинуть люди, ні в чому не винні діти, чоловіки і жінки різного віку та професій — усі ті люди, яких ви називаєте своїми покупцями, задовольняєте їхні потреби та сегментуєте.

У ці дні світова спільнота уважно і з тривогою спостерігає за подіями в Україні та сегментує бренди. Сегментів буде лише два: компанії першого вийдуть з цього жахіття з честю, другого — зганьблять себе.

Ми бачимо неймовірні приклади Apple, Ikea, Google, Microsoft, Nike, IBM. Запитайте себе: чи є в цьому списку ваша компанія? Чи пробачать наступні покоління вашу малодушність і нерішучість? З ким і з чим асоціюватимуть ваш бренд вже завтра. Так, вже завтра!

На вас будуть тиснути. Ваша держава. Інші ритейлери, до яких ми вже звернулися за підтримкою. Громадська думка та ваше власне сумління. Оскільки ви особисто точно знаєте, як правильно вчинити. Щоб потім чесно дивитися в очі вашим дітям, які, на відміну від наших, не ховаються в підвалах і бомбосховищах, не лишаються без світла в лікарнях, не втрачають батьків щохвилини, поки ви зволікаєте. Можливо, ви змушені будете ухвалити це рішення все одно. Можливо через тиждень, можливо через два, але пляма на репутації вашого бренду лежатиме десятиліття.

Зробіть це зараз — відмовтеся від будь-яких видів співпраці з Росією, яка чинить геноцид українців. Якщо у вашого керівництва чи акціонерів немає сумління, заявіть про свою особисту позицію. Доведіть, що сумління є у вас.

Fozzy urges global FMCG brands to shut business in Russia

To international companies that continue to operate on the territory of aggressor state the Russian Federation:

Wake up! Come to your senses! Read carefully the values   of your company and find where it says about cowardice, spinelessness, and greed. Right now, people are dying in Ukraine, innocent children, women and men of all ages and professions—all the people you call your customers whose needs you meet and segment accordingly.

These days, the global community intently and anxiously watches the events in Ukraine and divides brands into two segments only. The first segment will come out of this horror with honor, the second one will disgrace themselves.

We see incredible examples of Apple, Ikea, Google, Microsoft, Nike, IBM. Ask yourself if your company is on this list. Will future generations forgive your cowardice and indecision? What will be your brand personality tomorrow? Yes, tomorrow!

You will be pushed. By your country. By other retailers that we have already approached to support democracy. By public opinion and your own conscience. Because you yourself know exactly the right thing to do. So you can honestly look into your children’s eyes, who, unlike ours, do not hide in basements and bomb shelters, do not lie in hospital beds without light, do not lose their parents every minute while you delay. You may be compelled to make a decision anyway. Maybe in a week, maybe in two, but the stain on your brand's reputation will remain for decades.

Do it now. Refuse to conduct any business with Russia, which is committing genocide against Ukrainians. If your management or shareholders have no conscience, state your personal position. Prove that you have a conscience

Ми використовуємо файли сookie, щоб ви отримували персоналізований контент.